Kalendarze dla firm

Jednym ze możliwości, w jakie aktualnie reklamują się firmy, są kalendarze. Te drukuje się w różnym formacie i na potrzeby różnorakich firm. Nie niełatwo się domyślić, że najmniej kosztują te kalendarze reklamowe, które mają postać małych karteczek.



Formatem nie są one większe od typowych wizytówek. Takie kieszonkowe kalendarze w większości przypadków nosi się w portfelach. Choćby trzeba przyznać, że dobie smartfonów, takie kalendarzyki cieszą się coraz mniejszym zainteresowaniem. Nadal natomiast można je spotkać. Inną wersją kalendarzy firmowych są takie kalendarze, które są kalendarzami ściennymi. Mogą to być kalendarze, które są niczym innym jak pojedynczą duża kartka, na której rozpisane są poszczególne miesiące i gdzie znajduje się grafika nawiązująca do firmy. Kalandrze dla firm mogą również wyglądać przeciwnie. Spotka się kalendarze trójdzielne, gdzie poszczególne miesiące rozpisane są na osobnych kartkach. Takie kalendarz w zasadzie składa się z czterech, a nie trzech części. Trzy z nich stanowią kartki z miesiącami roku, czwarta część kalendarza stanowi część graficzna, która jest nie tyko ozdobą, niemniej jednak i tym elementem kalendarza, za pomocą którego firma się promuje. Drukuje się też kalendarze książkowe dla firm. Takie jednakże najczęściej udostępnia się pracownikom danej firmy albo jej najlepszym klientom i kontrahentom. Nie można kupić książkowego kalendarza danej firmy, bo te zawsze drukuje się jedynie na zamówienie. Czasami takie kalendarze dokładane są do towarów firmowych jako gratisy, ale to zdarza się raczej rzadko. Głównie dlatego, że kalendarze książkowe nie są tanie.
Więcej informacji: http://www.kalendarzereklamowe.org.pl.

1 komentarz:

  1. Wybierajcie takie, które nie są zbyt drogie, chyba że zależy wam na czymś bardziej porządnym, eleganckim. Również tu firma pieczatki-polastudio.pl fajnie się sprawdzi jeżeli chodzi o zakupy takich artykułów.

    OdpowiedzUsuń