Robienie biznesu w internecie to dziś skomplikowane zadanie, ogromna rywalizacja stwarza, że trzeba się przebić ze własną ofertą między ofertami innych firm i tak skusić ewentualnych nabywców, żeby byli skłonni w chwili obecnej u nas zostawić swoje pieniądze. Doskonałym narzędziem do tego celu jest e-mail marketing, czyli promowanie produktów bądź usług za pomocą wiadomości wysyłanych na skrzynki pocztowe klientów.

Na dzień dzisiejszy polityka antySPAMowa jest dość restrykcyjna, a zatem sam e-mail marketing nie ma możliwość być mylony ze powszechnym wysyłaniem SPAM-u. Zanim jakakolwiek oferta trafi do klienta, on musi wyrazić na to zgodę. Nie może być zatem tak, że reklama sklepy onlinego będzie rozsyłana na przypadkowe adresy z zamierzeniem, że prawdopodobnie ktoś z niej skorzysta. W celu zdobywania adresów e-mail stosuje się różnego rodzaju listy adresowe, newslettery, bezpłatne subskrypcje z powiadomieniami itp. Jeżeli uda nam się zebrać odpowiednią listę, możliwa jest optymalizacja konwersji, ale najpierw trzeba taką listę posiadać. Jeżeli już posiadamy i chcemy, ażeby zarabiała więcej, nie ma lepszego sposobu, w jaki sposób dać użytkownikom konkretną wartość, oni muszą najpierw uzyskać coś od nas, by móc dać od siebie. Ciekawostki z branży, darmowe opracowania, a co bardzo istotne perfekcyjny język i perswazyjny przekaz, a co bardzo ważne właściwe dobranie targetowej grupy - na tym polega optymalizacja przeróbek. Każda lista adresowa może zarabiać, bez względu na to, jakie produkty oferuje i w jakiej branży działa.

Inne informacje: betterment.

0 komentarze:

Prześlij komentarz